سرمربی خوشه طلایی ساوه:

با تغییر تاکتیک تیمی توانستیم بر سردار بوکان غلبه کنیم/ خوشه‌های طلایی ساوه صدر نشین بلامنازع لیگ دسته دو

سرمربی خوشه طلایی ساوه گفت: با تغییر تاکتیک تیمی توانستیم بازی با سردار بوکان را به نفع خود به پایان برسانیم.

با تغییر تاکتیک تیمی توانستیم بر سردار بوکان غلبه کنیم/ خوشه‌های طلایی ساوه  صدر نشین بلامنازع لیگ دسته دومحسن عاشوری سرمربی خوشه طلایی ثنای ساوه در حاشیه بازی خانگی با سردار بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در خصوص دیدار با تیم سردار بوکان گفت: علیرغم آماده نبودن تیم با تغییر تاکتیک تیمی توانستیم این مسابقه را به نفع خود به پایان برسانیم.

ابراهیم اشک کش سر مربی تیم سردار بوکان هم گفت:در این میدان ما از کیان فوتبال خود دفاع کردیم و اگر اشتباهات داوری نبود مطمنا ما پیروز میدان بودیم.

حسن پرویزی مدیرعامل خوشه طلایی ساوه نیز گفت: مشکلات ورزشگاه چمران نیازمند توجه مسولین شهرستان است باید موردتوجه باشد.

فرهاد خیری هم با اشاره به صعود تیم خوشه طلایی افزود: ما همه تلاش خود را برای شهر ساوه به میدان آوردیم و حالا نوبت مسولین است که عملا از تیم حمایت کنند.

در هفته ۲۶ و پایانی لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم خوشه طلایی ساوه میزبان تیم سردار بوکان بود و در خانه برمیهمانش سردار بوکان غلبه کرد.

نماینده فوتبال استان مرکزی دراین دیدار با غلبه بر میهمان خود، سردار بوکان را با شکست راهی خانه کرد.

نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید و تیم خوشه طلایی در نیمه دوم این رقابت توانست با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را به نفع خود پایان دهد و یک شکست برکارنامه میهمان خود سردار بوکان بیافزاید.

به این ترتیب خوشه طلایی با ۵۴ امتیاز به عنوان صدر نشین بلامنازع لیگ دسته دوم فوتبال کشور معرفی و به لیگ دسته یک فوتبال صعود کرد تا استان مرکزی در فصل آینده‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال دو نماینده داشته باشد

انتهای پیام / ج

 خوشه‌های طلایی ساوه  صدر نشین بلامنازع لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد

برچسب ها: عکس ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.