سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور گفت: اردوی بستر سازی کشتی آزاد نونهالان کشور به میزبانی استان اربیل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر ناظری، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور افزود: اردوی بستر سازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان ایران تا ۳۰ فرودین ماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشورمان تمرینات اردوی آمادگی خود را در اردبیل آغاز کرده و این اردو تا ۳۰ فروردین ماه در خانه کشتی مرحوم جابر عباسزاده اردبیل برپاست.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان بااشاره به اینکه مرحله جدید اردوی بسترسازی تیم کشتی آزاد نونهالان روز‌های ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در اردبیل برگزار می‌شود افزود: اردوی بستر سازی نونهالان تا به حال در سه استان برگزار شده و بعد از اردبیل هم دو اردوی دیگر برای آمادگی نونهالان خواهیم داشت.

ناظری ادامه داد: علت برگزاری اردو‌های در استان‌های مختلف این است که کشتی را در سایر استان‌ها هم گسترش و سطح کشتی را بالا ببریم تا درآینده شاهد حضور ورزشکاران موفق در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم.

وی تصریح کرد: نونهالان در حال حاضر برای مسابقات آسیایی که آذر ماه امسال در تایوان برگزار خواهد شد آماده می‌شوند که اولین دوره این مسابقات سال گذشته به میزبانی کرج برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اردوی تیم ملی کشتی نونهالان در اردبیل

برچسب ها: کشتی ، اردوی تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.