فرماندار مهاباد در مراسم رژه روز ارتش؛

تا قیام قیامت اعلام میکنیم که پاسداریم و مدافع این سرزمین هستیم

شجاعی معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد گفت:پاسداران انقلاب،بسیجیان، عشایر غیور منگور موجب سرافرازی ملت شده اند و تا قیام قیامت اعلام میکنیم که پاسداریم و مدافع این سرزمین هستیم.

تا قیام قیامت اعلام میکنیم که پاسداریم و مدافع این سرزمین هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،شجاعی معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد ضمن تبریک مناسبت های ماه شعبان، یاوه گویی های ترامپ علیه نجیب ترین و شریف ترین فرزندان ملت در سپاه پاسداران باعث شد همه ملت ایران اعلام کنند که پاسدار هستند.

امروز اگر در خانه های امن نشسته ایم مدیون ایثار نیروهای نظامی و امنیتی علی الخصوص سربازان گمنام هستیم.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی عده ای شامل منافقین و ضد انقلاب و برخی از نزدیکان به انقلاب مکررا از امام درخواست میکردند که ارتش به دلایل مختلف از جمله مقابله با مردم در جریان پیروزی انقلاب باید منحل شود و ار نو بنیان شود.

ارتش انقلاب با فداکاری هرچه تمامتر دوشادوش دیگر نیروهای انقلاب از اب و خاک و ناموس ایران اسلامی دفاع کردند و همانگونه که در مقابل ضد انقلاب و دشمنان خارجی ایستادگی کردند، در حوادث طبیعی نیز همراه و همیار و پشتیبان ملت هستند.

امروز نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتضامی، بسیج و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی چون یدی واحد در مقابل تمامی زیاده خواهی های دشمنان و مستکبران قلدرماب ایستادگی می کنند و اسایش، امنیت و عزت و استقلال خود را مدیون جانفشانی های این نیروها با رهبری داهیانه امام خامنه ای (مدظله) هستیم.

دشمنان بدانند، این ملت با تکیه بر باورهای دینی و اتکا به قدرت لایزال الهی و با حفط وحدت و انسجام بیش از هر زمان دیگری در مقابل زیاده خواهی ها مقاومت خواهند کرد.

دولت موظف است با تدبیر و برنامه ریزی از سد کلیه مشکلات موجود در معیشت مردم و پاسخگویی به نارصایتی های موجود عبود کند.

انتهای پیام/ع

گرامیداشت روز ارتش در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.