دستگیری عامل قتل زن ۴۱ ساله در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از قتل یک زن در شهر بوشهر جسدش را در جاده‌ای اطراف شهر دلوار رها کرده بود کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دوشنبه ۲۶ فروردین خبر مفقود شدن زنی ۴۱ ساله به کلانتری ۱۴ تنگک بوشهر اعلام و یک روز بعد جسد این فرد در حالی که سوخته بود در یکی از جاده‌های اطراف دلوار کشف شد.

وی ادامه داد: با تلاش‌ کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی استان و جمع آوری دلایل مستند، فردی که با خانواده مقتول ارتباط خانوادگی داشته به عنوان متهم شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: این متهم با سوء استفاده از اعتماد بین دو خانواده به قصد سرقت طلا‌های مقتول وی را در منزلش خفه و پس از سوزاندن جسد، به منظور پنهان کردن سرنخ‌های احتمالی کشف حادثه، آن را در جاده‌های اطراف دلوار رها کرده بود.

سردار واعظی با اشاره به اینکه منزل قاتل و مقتول در یکی از محله‌های شهر بوشهر و نزدیک به هم قرار دارد، گفت: با اعتراف متهم به بزه ارتکابی، طلا‌های سرقت شده از منزلش کشف و خودروی مورد استفاده وی توقیف شد.

وی، همچنین در خصوص کشف پیکر نیمه جان زنی دیگر در شهر دلوار، افزود: این زن در مرکز درمانی در حال مداواست و وضع او رو به بهبود است و برابر بررسی‌های پلیس هیچ عامل دومی در این حادثه نقش نداشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تشکر از خویشتنداری مردم و رسانه‌ها در رویارویی با حوادث انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در ارتباطات و انتخاب دوستان خانوادگی با نهایت دقت و هوشیاری عمل کنند و به افرادی که شناخت کافی ندارند به راحتی اعتماد نکنند.

انتهای پیام/ک

دستگیری قاتل در بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.