مدیر جهاد کشاورزی بوکان از برخورد با ۱۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی این شهرستان، در ماه جاری خبرداد.

اسکندر عبدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: در ماه جاری و در معیت نمایندگان دادستانی، فرمانداری، مسکن و شهرسازی، بخشداری مرکزی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری بوکان و نیروی انتظامی در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری، در اراضی زراعی این شهرستان با ۱۵ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در آنها، در چهار روستا برخورد صورت گرفت.

وی افزود: دو مورد پی کنی اراضی زراعی به مساحت تقریبی ۱۷۰ متر مربع واقع در روستا‌های حصار و کهریزه سردار به حالت اولیه برگردانده شد و یک مورد دیوار کشی اراضی واقع در اراضی زراعی روستای کهریزه سردار به مساحت تقریبی ۶۰ متر مربع قلمع و قمع شد.

عبدی تصریح کرد: در دهکده دامداران نیز سه مورد ساخت و سازی غیر قانونی به مساحت ۱٤۰ متر مربع تخریب شد و پی کنی در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع به حالت اولیه برگردانده شد.

رئیس جهادکشاوزی بوکان در پایان یادآور شد: همچنین هفت مورد ساخت و ساز در اراضی کهریزه محمودآباد به مساحت ۲۳۰ مترمربع نیز قلع وقمع شد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام/م
 

برخورد با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.