فرمانده سپاه فجر فارس:

صمیمت سپاه و ارتش موجب خشم استکبار جهانی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امروز سپاه و ارتش ید واحد هستند و بین نیرو‌های مسلح صمیمیت و هماهنگی مثال زدنی وجود دارد و همین امر موجب خشم استکبار جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سرتیپ سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تبریک فرارسیدن روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز و به برکت انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین و مستقل‌ترین نیرو‌های نظامی در منطقه و جهان است و این قدرت روزافزون از روحیه انقلابی پرسنل و ولایتمداری کادر جهادی این نیرو سرچشمه می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خودکفایی یکی از مهم‌ترین نقاط قوت یک نیروی نظامی در جهان امروز است، گفت: تلاش افسران و نخبگان جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای خودکفایی بخصوص در زمینه طراحی و ساخت سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی به الگویی برای ارتش‌های جهان اسلام تبدیل شده است.

غیاثی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، گفت: این شهید بزرگوار شاخص و نمونه عینی نیرو‌های مومن، انقلابی و ولایتمدار در ارتش جمهوری اسلامی ایران است و بهترین الگو برای افسران جوان این نیروی انقلابی برای خدمت خالصانه و سعادتمندانه در دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه ایجاد شکاف و اختلاف بین نیرو‌های مسلح همواره یکی از محور‌های مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی بوده است، گفت: تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد شکاف و اختلاف همواره محکوم به شکست است و امروز سپاه و ارتش به مثابه ید واحده و بازوی قدرتمند نیرو‌های مسلح برای حراست و دفاع از انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند.

غیاثی با اشاره به هماهنگی و تعامل سپاه و ارتش در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل در مناطق مختلف کشور، گفت: امروز صمیمیت، برادری، هماهنگی و تعامل مثال زدنی بین این دو نیروی انقلابی برقرار است و این موجب خشم استکبار جهانی بخصوص آمریکاست.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به هر نوع تهدید آمادگی کامل دارند، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در ارتش و سپاه پاسداران در تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، با روحیه بسیجی، عاشورایی و جهادی و تکیه بر قدرت الهی در عرصه دفاعی، مقابله با تهدیدات و خدمت رسانی به مردم آماده جانفشانی و ایثار هستند.
انتهای پیام/م

سپاه و ارتش ید واحد هستند

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.