حضور فعال گروه مهندسی ۴۳ امام علی ملایر در بازسازی مناطق سیل زده

فرمانده یگان مهندسی ۴۳ امام علی ملایر گفت: نقش فعال گروه مهندسی ۴۳ امام علی ملایر در بازسازس مناطق سیل زده بسیار چشم گیر است.

حضور فعال گروه مهندسی ۴۳ امام علی ملایر در بازسازی مناطق سیل زده سرهنگ ناصر نانکلی فرمانده یگان مهندسی ۴۳ امام علی ملایر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه محور خرم آباد پلدختر به دلیل آبشستگی جاده بر اثر سیل از بیش از ۱۱۰ نقطه قطع شده بود گفت: بعد از حضور نیروی‌های گروه مهندسی ۴۳ امام علی ملایر  در کمتر از ۵ روز جاده پلدختر به معمولان در فاز اول بازگشایی شد و در فاز دوم جاده‌ی معمولان به خرم آباد بازگشایی گشت.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط آسیب دیده جاده معمولان به خرم آباد به طول ۷۰۰ متر از بین رفته بود و به دلیل صعب العبور بودن منطقه نیاز به ساخت جاده‌ی جایگزین بود، گفت: طی برآورد‌های کارشناسان یک ماه زمان تغریبی برای بازگشایی این محور تعیین شده بود که با کار جهادی نیروی‌های ما این جاده نیز ظرف ۳ روز با کمک قرارگاه سازندگی خاتم توانست جاده را بازگشایی کند.

فرمانده گروه مهندسی ۴۳ امام علی ملایر  خاطر نشان کرد: مهم‌ترین اقدامات گروه رزمی مهندسی ۴۳ امام علی ملایر از لحظه ورود به منطقه کمک به سیل زدگان و توضیح اقلام، جابجایی وسایل، مستقر کردن دو تانکر آب شرب به دلیل قطع آب شرب شهرستان، پاکسازی معابر شهری، لایروبی کانال‌های آب سطحی شهر پلدختر و پاکسازی روستای پلدختر بوده است.

 نانکلی گفت: افتتاح پل سوم شعبان در شهرستان صحنه کرمانشاه که به دلیل از بین رفتن پل و جاده‌ی ۱۵ روستا در اثر سیلاب با ظرفیت باربری ۶۰ تن از دیگر اقدامات این گروه مهندسی در سیلاب اخیر بوده است.

انتهای پیام/د.ا

نقش فعال گروه مهندسی ۴۳ امام علی ملایر در بازسازی مناطق سیل زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.