دستگیری زوج سارق حرفه‌ای لوازم خودرو

کلانتری مرزداران از دستگیری زوج سارق حرفه‌ای سارق لوازم و تجهیزات خودرو خبر داد و گفت: این سارقان بلافاصله پس از سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی آقا طیبی آثار با اشاره به دستگیری زوج سارق حرفه ای لوازم خودو اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد روز گذشته با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری در حال سرقت از داخل خودرویی که کنار خیابان پارک شده است، می‌باشند، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به آدرس اعلامی مراجعه کردند.


بیشتر بخوانید؛ اعترافات تکان‌دهنده مرد جوان درباره قتل زن آرایشگر 


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان قبل از حضور ماموران کلانتری محل را ترک کرده بودند، تصریح کرد: شهروندی به گشت انتظامی مراجعه و اظهار داشت که یک زن و مرد با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از دخل خودروی پارک شده سرقت و بلافاصله متواری شده اند.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه سارقان به تازگی محل را ترک کرده بودند، طرح مهار و دستگیری سارقان اجرا، که پس از گذشت مدتی، تیمی گشت انتظامی کلانتری خودروی سارقان را در نزدیکی همان حوالی مشاهده و دستور ایست دادند.

سرهنگ طیبی آثار با اشاره به اینکه متهمان توجهی به فرمان پلیس نمی‌کردند و همچنان با سرعت بالا به فرار خود ادامه می‌دادند و شلیک تیر هوائی مانع فرار متهمان نشده بود، تصریح کرد: ماموران کلانتری لاستیک خودرو را نشانه گرفته و پس از شلیک به لاستیک خودرو، خودرو متهمان متوقف و هر ۲ متهم دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان بیش از ۱۵ قلم اموال مسورقه از قبیل: ضبط، زاپاس، جک و ... کشف شد.

کلانتر محله مرزداران توضیح داد: با دستگیری متهمان مشخص شد که هر ۲ سارق دارای ۲ فقره سابقه دستگیری هستند و به مدت ۹ ماه است که از زندان آزاد و بلافاصله پس از آزادی با همکای یکدیگر به سرقت لوازم خودرو مشغول شده اند.

رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران با اشاره به اینکه متهمان تا کنون به ۱۷ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرده اند، گفت: در تحقیقات پلیسی ۵ تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند.

گفتنی است هر ۲ متهم با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

زوج سارق حرفه‌ای لوازم خودرو دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار