سیزدهمین همایش مهدی یاوران در شیراز

سیزدهمین همایش مهدی یاوران با حضور بیش از ۵۰۰ فعال عرصه ترویج فرهنگ مهدویت در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سیزدهمین همایش مهدی یاوران سخنرانان در خصوص مهدویت، تبیین شرایط ظهور و وظایف منتظران در عصر غیبت سخنرانی کردند.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گفت: این بنیاد در زمینه بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی به عنوان یک الگوی موفق در کشور فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام محمد حسن حدائق به ساخت نخستین دانشگاه تخصصی مهدویت جهان در شیراز اشاره کرد و گفت: این مجموعه شامل مهدیه، فضاها‌های آموزشی، درمانگاه و بخش‌های اداری و پژوهشی در فضایی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در ۱۱ طبقه در شیراز از سال ۹۲ در حال ساخت است.

وی گفت: تاکنون عملیات ساخت این دانشگاه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود تا نیمه شعبان سال آینده به پایان برسد.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود با بیان این که این مجموعه به همت خیران ساخته می‌شود، افزود: با کمک مراجع عظام آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سیستانی بخشی از وجوهات نقدی مقلدین این دو مرجع به ساخت این دانشگاه تعلق گرفته است.

حجت الاسلام حدائق افزود: مردم و نیک اندیشان می‌توانند کمک‌های خود را به صورت حضوری و یا به شماره حساب ۵۸۲۷۹۱۶۰۸۵ بانک ملت به نام موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود فارس واریز و در این کار خیر مشارکت کنند.

وی افزود: دانشگاه تخصصی مهدویت که نخستین دانشگاه مهدویت جهان است با هدف تربیت نیروی متخصص و متعهد در عرصه مهدویت، در شیراز راه اندازی خواهد شد.

 بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود به عنوان تنها نهاد رسمی مهدوی جنوب کشور با ۶۰ شعبه در سراسر استان فارس فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/م

پیشرفت۷۰ درصدی دانشگاه مهدویت جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار