احمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تشریح جزئیات سفر رئیس‌جمهور به ۳ استان سیل‌زده/ هیچ فاصله‌ای بین دولت و نیرو‌های مسلح وجود ندارد

معاون هماهنگی دفتر ریاست جمهوری سفر امروز روحانی به سه استان سیل زده را تشریح کرد.

علی اصغر احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر رئیس جمهور به ۳ استان سیل زده کشور، اظهار کرد: رئیس جمهور برای بررسی آخرین وضعیت چگونگی کمک رسانی به سیل‌زدگان استان‌های لرستان، ایلام و خوزستان، امروز به لرستان می‌رود و جلسه‌ای با برخی از مدیران این استان خواهد داشت.

وی افزود: رئیس جمهور همچنین در این سفر به نواحی از استان ایلام که متاثر از سیل بوده سفر کرده و از آنجا هم بازدید می‌کند.

احمدی ادامه داد: آقای روحانی پس از سفر به استانهای ایلام و لرستان به سمت خوزستان می‌رود، رئیس جمهور از مناطق سیل زده این استان بازدید کرده و جلسه‌ای هم با مدیران شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خواهد داشت و سپس به تهران باز می‌گردد.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری با بیان اینکه سفر امروز رئیس جمهور برای کمک به سیل زدگان است، تصریح کرد: تمامی استان‌هایی که امروز آقای روحانی به آنجا می‌رود، در یک مسیر قرار دارد از این رو تعدادی از وزرا هم بنابر ضرورت رئیس جمهور را امروز در این سفر همراهی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور تاکنون در جلسه هیات دولت تصمیمات مهمی را برای کمک به زیر ساخت‌های استان‌های سیل زده اتخاذ کرده است، افزود: سفر امروز رئیس جمهور برای حضور در بین مردم، تسکین آلام و آگاهی بیشتر از حجم میزان خسارات وارده شده به این استانهاست، در این سفر باقی تصمیمات در مورد برآورد خسارات سیل پس از بازدید امروز رئیس جمهور به این مناطق نهایی می‌شود.

احمدی در ادامه با اشاره به وحدت دولت و نیرو‌های مسلح در کمک به مردم سیل‌زده، یادآور شد: اینکه آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی ممکن است از هر حادثه‌ای سوء استفاده‌ کنند یک امر بدیهی بوده است، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم ما شاهد توطئه‌های اینگونه علیه ملت، کشور و انقلاب بودیم؛ درخت تنومند نظام خیلی قوی‌تر از آن است که با یک اقدام توطئه آمیز صدمه‌ای بینید.

وی در پایان با بیان اینکه هیچ فاصله‌ای بین دولت و نیرو‌های مسلح وجود ندارد، تاکید کرد: همه ارکان نظام در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کنند، خباثت آمریکایی‌ها و به‌ویژه این اقدام ننگین آنها علیه سپاه پاسداران، اقتدار و قوت سپاه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
به فکر مردم باشید در اقتصاد زیر فشار هستند در زندگی.
آخرین اخبار