معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: ارتکاب دو تخلف رانندگی همزمان موجب توقیف وسیله نقلیه رانندگان خواهد شد.

توقیف وسیله نقلیه رانندگان به علت انجام دو تخلف همزمانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عدنان جلال معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار کرد: چنانچه راننده وسیله نقلیه‌ای اقدام به انجام حرکات نمایشی، مارپیچ، سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، عبور از چراغ قرمز و تجاوز به چپ از محور راه کند، وسیله نقلیه وی به مدت ۷۲ ساعت توقیف وبه پارگینگ هدایت خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مهم‌ترین تخلفات درون شهری ایرانی‌ها در سال جاری چه بود؟


سرهنگ جلال ادامه داد: چنانچه ماموران راهنمایی و رانندگی دو تخلف همزمان را از سوی راننده‌ای مشاهده کنند، طبق قانون رسیدگی به تخلفات، باید نسبت به توقیف وسیله نقلیه به مدت ۷۲ ساعت اقدام کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات ناگوار ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/

انجام دو تخلف همزمان موجب توقیف وسیله نقلیه رانندگان می‌شود

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
عباس گودرزی
۱۱:۱۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
سلام لطفا به مسئولین زحمت کش راهور اعلام کنید بعضی از تابلو های محدودیت سرعت در مسیر ها غیر منطقی است و نه تنها نمی شود به انها توجه کرد بلکه امکان تصادف را افزایش می دهند . مثلا در بزرگراه که سرعت 110 است تابلوی حداکثر 40 یا 50 زده شده که عملا غیر قابل انجام است . اگر بجای تابلو های محدودیت سرعت از علائم هشدار دهنده استفاده شود ( مثل : پیچ خطرناک ، عبور عابر ، تقاطع خطر ناک ، محل عبور حیوانات اهلی و وحشی و ... تمرکز راننده بیشتر شده و بجای تمرکز روی کیلومتر ، توجه او به خطر در کمین بیشتر می شود
آخرین اخبار