سرهنگ رازقی خبر داد

تصادف اتوبوس ولوو با عابر پیاده در بزرگراه یاسینی/ فوت کارگر ۵۵ ساله در حادثه

رئیس مرکز فرماندهی پلیس راهور فاتب از تصادف اتوبوس ولوو با عابر پیاده و مرگ کارگر ۵۵ ساله در حادثه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب اظهار کرد: مقارن ظهر روز گذشته در مسیر بزرگراه یاسینی جنوب به شمال، قبل از پل بابایی، یک فقره تصادف فوتی به وقوع می‌پیوندد.

سرهنگ رازقی ادامه داد: بلافاصله کارشناسان پلیس راهور در محل حاضر می‌شوند و در بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود که اتوبوس ولوو به رانندگی مردی ۵۴ ساله بوده است.

وی افزود: کارشناسان در بررسی‌های کارشناسی خود به این نتیجه می‌رسند که راننده اتوبوس به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی با گاردریل‌های سمت راست بزرگراه برخورد کرده و وارد فضای سبز می‌شود و با عابری ۵۵ ساله که کارگر فضای سبز که مشغول چمن زنی بوده برخورد کرده که متاسفانه عابر در محل حادثه فوت می‌کند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب گفت: کارشناسان راهور، با حضور عوامل اورژانس در محل و تایید فوت عابر، نسبت به ترسیم کروکی اقدام کرده و طی صورتجلسه‌ای جهت سیر مراحل قانونی به تحویل کلانتری ۱۴۶ حکیمیه دادند.

سرهنگ رازقی از رانندگان حمل و نقل عمومی به ویژه رانندگان عزیز اتوبوس خواست، هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ عنوان اقدام به رانندگی نکنند و چنانچه راننده کمکی و یا شیفت بعدی و یا نفری جایگزین دارند و آن‌ها شرایط قانونی و مدارک لازم را جهت طی مسیر در اختیار دارند، ادامه راه را از ایشان کمک گرفته و جان مسافران و عابران را به خطر نیاندازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
هر چی سنگه ماله پایه لنگه/بیچاره کارگر فضای سبز/این همه تو سرما و گرما زحمت میکشن واسه یک ملیون و چهار صد/از شانس باید اتوبوس با اون راننده (که باید اعدام بشه)میزنه به این بنده خدا.
خدا بیامرزش و به خانوادش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه
آخرین اخبار