۲ سارق مسلح دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق مسلح توسط پلیس که اقدام به چند فقره زورگیری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره زورگیری در سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که سرقت‌ها توسط ۲ فرد با خودرو‌های مختلف و پلاک جعلی صورت می‌گیرد، از این رو تلاش برای دستگیری آن‌ها آغاز شد.

سرهنگ براری بیان کرد: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ فردوسی حین گشت زنی در سراب قنبر کرمانشاه به ۲ نفر برخورد کردند که با دیدن پلیس به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ اقدام به فرار کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با اشاره به بی توجهی سارقان متواری به دستور ایست پلیس و همچنین تیراندازی به سوی ماموران، افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت هردو نفر تسلیم شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از داخل خودرو یک قبضه کلت، ۲۰ عدد فشنگ جنگی و یک تیغه قمه کشف و متهمان به کلانتری منتقل شدند.
سرهنگ براری بیان کرد: متهمان دستگیر شده که از سارقان سابقه دار هستند در بازجویی‌ها به ۵ فقره زورگیری در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: هردو متهم دستگیر شده با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفتند.

انتهای  پیام/ز

 

زورگیران  مسلح  به دام پلیس افتادند 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار