تلاش برای افزایش مدال‌های ووشو در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲

هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا، تلاش خود برای افزایش مدال‌های این رشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین آغاز کرد.

تلاش برای افزایش مدال های ووشو در بازی های آسیایی 2022به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ووشو، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشو آسیا، امروز (شنبه) در هنگ کنگ برگزار شد و مهدی علی نژاد به عنوان نایب رئیس آسیا در این اجلاس حضور داشت.

اعضای هیئت رئیسه در این نشست در خصوص بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به بحث و تبادل نظر پرداختند که مقرر شد تلاش بی شائبه‌ای برای افزایش مدال‌های این رشته در بازی‌های آسیایی صورت پذیرد.

در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در رشته ووشو ۱۴ مدال طلا توزیع شد و اکنون هیئت رئیسه قاره کهن در تلاش برای افزایش تعداد مدال‌های طلا است. این مهم با پیگیری هیات رئیسه از شورای المپیک آسیا و کشور میزبان، امکان پذیر است.

با توجه به اینکه چین به عنوان مهد رشته ووشو، میزبان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است، شانس بسیار زیادی برای افزایش مدال‌های ووشو وجود دارد.

در نشست هیئت رئیسه فدراسیون آسیا، دبیر کل آسیا گزارشی از عملکرد یکساله ارائه کرد.

سپس، کمیته سنتی در مورد برگزاری اولین دوره مسابقات سنتی که در نانجینگ چین انجام شد، توضیحاتی ارائه داد. در مورد نقاط ضعف و قوت این مسابقات بحث شد و مقرار گردید تا تغییراتی برای ادوار آینده صورت بگیرد.

در ادامه، «لو کین کیونگ» از هنگ کنگ و «هوانگ یان» از ماکائو که هر ۲ از داوران قدیمی و باتجربه هستند به ترکیب کمیته فنی اضافه شدند.

در بخشی دیگر، گزارش مناطق مختلف قاره کهن داده شد که دکتر علی نژاد به عنوان رئیس غرب و آسیای میانه، گزارش این مناطق را ارائه کرد.

در نهایت در خصوص انتخابات فدراسیون جهانی که مهرماه در شانگ‌های چین برگزار می‌شود بحث و تبادل نظر شد و فهرستی تهیه و مقرر شد همه آسیایی‌ها از این فهرست در انتخابات جهانی حمایت کنند.

انتهای پیام/

اقدامات مسئولان برای افزایش مدال های ووشو در آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار