مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از توزیع بیش از ۲۸ هزارحلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آغاز توزیع لاستیک از تیرماه سال گذشته گفت: تا کنون ۲۸ هزار و ۵۴۱ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش کالا و مسافر استان توزیع شده است.

پیرنون افزود: لاستیک‌های تخصیصی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در شبکه توزیع قرار داده می‌شود و توسط کمیته‌ای مرکب از نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین درخواست‌های رانندگان متقاضی دریافت لاستیک روزانه دریافت و بصورت هفتگی بر اساس میزان پیمایش یکسال اخیر بررسی و اولویت بندی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بخش حمل و نقل کالای استان بالغ بر ۱۲ هزار و ۲۳۶ راننده و ۹ هزار و ۶۹۸ کامیون باری و در بخش حمل و نقل مسافری نیز بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۴ راننده و ۹۶۹ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه دراستان قزوین فعالیت دارند.

انتهای پیام/ک

فعالیت ۱۲ هزار و ۲۳۶ راننده در بحش حمل و نقل کالا در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار