سرهنگ جلیلیان از پلمپ یک کارگاه تولیدی لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو غیر استاندارد خبر داد و گفت: از این کارگاه ۱۵ تن لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال کشف شد.

پلمپ کارگاه تولیدی لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو/ کشف ۱۵ تن لنت ترمز و لوازم یدکی غیر استانداردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت اظهار کرد: در پی اطلاع از اینکه فردی در محدوده خیابان امیرکبیر اقدام به افتتاح کارگاه تولیدی لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو کرده است و کالا‌های غیر استاندارد را در بازار و مشتریان توزیع می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران سرکلانتری قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که خبر صحت داشته و مسئول کارگاه با همکاری سایر همدستان خود اقدام به تولید و توزیع لنت ترمز و لوازم یدکی بدون استاندارد در سطح شهر می‌کند، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از کارگاه اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان به محل کارگاه اعزام شدند، ادامه داد: در این رابطه مسئول گارگاه و ۶ تن از کارمندان و کارگران که در فرآیند تولید، عرضه و پخش محصولات بدون استاندارد در بازار دخالت داشتند، دستگیر و ۱۵ تن لنت ترمز و لوازم یدکی خودرو کشف شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: با پلمپ کارگاه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.