مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن مطرح کرد؛

تخصیص زمین برای سیل زدگان پلدختر و لرستان

نبیان گفت: ۲۴ هکتار زمین برای آغاز بازسازی‌ها در پلدختر و خرم‌آباد به سیل‌زدگانی که واحد‌های مسکونی خود را از دست داده‌اند تخصیص یافته است.

تخصیص زمین برای سیل زدگان پلدختر و لرستانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام اینکه در گام نخست ۲۴ هکتار زمین برای آغاز بازسازی‌ها در پلدختر و خرم‌آباد به سیل‌زدگانی که واحد‌های مسکونی خود را از دست داده‌اند تخصیص یافته است، گفت: دو قطعه زمین به مساحت ۱۴ هکتار و ۴ هکتار در پلدختر و همچنین یک قطعه زمین به مساحت ۶ هکتار در خرم‌آباد برای احداث واحد‌های مسکونی مردم سیل‌زده لرستان از سوی سازمان ملی زمین و مسکن تخصیص یافته است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: این اقدام حسب دستور دولت و بر اساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی و استاندار لرستان به سازمان ملی زمین و مسکن انجام گرفته و در جریان است.


بیشتر بخوانید: بازسازی مسکن سیل‌زدگان مستضعف توسط دولت در آینده


وی با اعلام اینکه در بازدید اخیر خود به لرستان به استان‌های سیل‌زده ابلاغ کرده است تا زمین‌های موردنیاز به منظور احداث واحد‌های مسکونی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد، تصریح کرد: روز پنجشنبه، تماس تلفنی با آقای تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خانم صادق‌مالواجرد معاون معماری و شهرسازی وزارتخانه برقرار شد تا بتوانیم مشکلات را برای مردم با زمین‌هایی که در اختیار داریم، رفع کنیم.

نبیان با تاکید بر این مطلب که هماهنگی‌های لازم با دیگر بخش‌های وزارتخانه از جمله معاونت مسکن و ساختمان نیز برای احداث واحد‌های مسکونی در حال انجام است، از سفر مجدد خود به استان لرستان همراه با علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بررسی‌های بیشتر برای تامین زمین با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود و سعی وزارتخانه و در مجموع دولت آن است تا مردم سیل زده دچار چالش نشوند.

انتهای پیام/

 اختصاص یک قطعه زمین به مساحت ۶ هکتار در خرم‌آباد برای  مردم سیل‌زده لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار