هفته سی و سوم سری آ ایتالیا؛

لاتزیو از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/شکست سنگین سمپدوریا مقابل بولونیا

در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا، عصر امروز، شش دیدار هممان برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها تیم‌های لاتزیو و سمپدوریا شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا، عصر امروز، شش دیدار مهمان برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها تیم‌های لاتزیو و سمپدوریا شکست خوردند.

تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان تیم سقوط کرده و قعر جدولی کیه وو بود که با یک شگفتی با نتیجه دو بر یک مغلوب مهمان خود شد.

در این مسابقه ویگناتو دقیقه ۴۹ و هتاماج دقیقه ۵۱ برای کیه وو گل زدند و فیلیپه کایسیدو دقیقه ۶۷ برای بیانکوچلستی گل دند. البته سرجی میلینکویچ سایچ دقیقه ۳۴ و لوئیز آلبرتو دقیقه ۹۶ با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شدند.

عقاب‌های رم با این شکست ۵۲ امتیازی ماندند و فرصت رسیدن با رتبه پنجم و گرفتن جای رقیب همشهری خود (رم) را از دست دادند. کیه وو هم با کسب دومین پیروزی فصلش ۱۴ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول است و از مدتی قبل سقوطش به سری بی قطعی شده است.

در دیگر مسابقه مهم سمپدوریا با سه گل مغلوب میزبان خودش بولونیا شد و با ۴۸ امتیاز در رتبه نهم باقی ماند. بولونیا نیز ۳۴ امتیازی شد و به رسیدن به رتبه شانزدهم، کمی از خطر سقوط دور شد.

در دیگر بازی‌های امروز سری آ زیر رقم خورد:

کالیاری یک - فروزینونه صفر
امپولی ۲ - اسپال ۴
جنوا صفر - تورینو یک
اودینزه یک - ساسولو یک

پیش این مسابقات نیز میلان با نتیجه یک بر یک مقابل پامل متوقف شده بود. در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌سوم سری آ از ساعت ۲۰:۳۰ امشب یوونتوس صدرنشین برای کسب هشتمین قهرمانی‌اش از فیورنتینا پذیرایی می‌کند. در آخرین و مهمترین بازی هم از ساعت ۲۳:۳۰ اینتر پذیرای رم خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

پیروزی پر گل اشتوتگارت مقابل هانوفر در نبرد پایین جدولی ها

ولفسبورگ و وردربرمن به تساوی رضایت دادند


انتهای پیام/

نتایج هفته سی و سوم سری آ ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار