فرماندار سابق ایالت اوهایو: آمریکا سزاوار شخصی بهتر از ترامپ است/ رفتار او ناامیدکننده است

«جان کیسیک» در واکنش به انتشار گزارش رابرت مولر اعلام کرد که آمریکا لیاقت رئیس‌جمهوری بهتر از دونالد ترامپ را دارد.

فرماندار سابق ایالت اوهایو: آمریکا سزاوار شخصی بهتر از ترامپ استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «جان کیسیک»، فرماندار سابق ایالت اوهایو روز گذشته (شنبه) در واکنش به انتشار گزارش رابرت مولر، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که این کشور سزاوار شخصی بهتر از دونالد ترامپ است.

وی در حساب توییتر خود نوشت: رفتار دونالد ترامپ که در گزارش مولر آمده است، ناامیدکننده است. این غیرقابل قبول است و رفتاری نیست که باید از رئیس جمهورمان انتظار داشته باشیم. این بدترین چیزی است که من در طول خدمت و فعالیتم با رؤسای جمهور دیگر آمریکا دیده ام. آمریکا سزاوار بهتر از اینهاست.

به دنبال انتشار گزارش رابرت مولر تاکنون دموکرات‌های زیادی از دونالد ترامپ انتقاد کرده و حتی خواستار آغاز روند استیضاح او شده‌اند. از جمله این افراد می‌توان به ایلهان عمر، نماینده مسلمان کنگره و الیزابت وارن، نماینده دموکرات مجلس اشاره کرد.

ویلیام بار، وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا روز پنجشنبه نسخه‌ای سانسور شده از گزارش رابرت مولر را منتشر کرد. جرالد نادلر، رئیس دموکرات کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به این وزارتخانه خواستار انتشار متن کامل و بدون سانسور گزارش مولر تا اول مه سال جاری میلادی شد. حتی اعتراضاتی هم در مقابل کاخ سفید در واکنش به گزارش سانسور شده رابرت مولر برگزار شد.

گزارش رابرت مولر ۱۰ مورد احتمالی از کارشکنی‌های دونالد ترامپ در اجرای عدالت را فهرست بندی کرده است. بر اساس گزارش مولر، هیچ مدرکی برای ثبات وجود تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و عوامل روس بدست نیامده است.

دونالد ترامپ اوایل روز شنبه بار دیگر رابرت مولر را هدف حمله قرار داد و مدعی شد گزارش اخیر او به بدترین شکل ممکن توسط کسانی که واقعا از او متنفرند، نوشته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار