واژگونی کامیون حامل جوانان جهادگر قمی +فیلم

ویدئویی را مشاهده می‌‌کنید که در آن کامیون حامل جوانان بسیجی جهادگر استان قم، دچار واژگونی می‌شود.

کامیونبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز سال جدید بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها سبب به وجود آمدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان از جمله گلستان، شیراز، لرستان و خوزستان شده است. شدت سیل به گونه‌ای بوده که بسیاری از روستاها در این استان‌ها دچار آبگرفتگی شده‌اند؛ در پی این حادثه دستور تخلیه روستاهای در معرض سیلاب، صادر شده و هم‌اکنون با گذشت چند هفته همچنان عملیات امدادرسانی در استان‌های مختلف ادامه دارد.

در این بین حضور فعال نیروهای جوان جهادگر و بسیجی را نمی‌توان نادیده گرفت؛ جوانانی که بدون هیچگونه چشم‌داشت مادی به شهرها و روستاهای دور افتاده و صدمه دیده از سیل رفته و تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا ذره‌ای از رنج و غم نشسته بر دل مردم بکاهند و کماکان با تمام وجود به مردم سیل‌زده خدمت می‌کنند.

جهادگرانی که در این مسیر، گاها جانشان هم به خطر می‌افتد؛ در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌‌کنید که در آن کامیون حامل جوانان بسیجی جهادگر استان قم، دچار واژگونی می‌شود:

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۰۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام شکر خدا واژگون نشد
خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا یا شکرت که برادران جهادگر سلامت از کامیون خارج شدند . برای سلامتیشون مداوم بفرستیم صلوات . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مردان مرد روزگار ما.
آخرین اخبار