مربی معروف بازهم رقیب استقلال می‌شود

با توجه به نتایج ضعیف مامیچ در الهلال عربستان، احتمال دارد رامون دیاز بازهم سرمربی این تیم شود.

مربی معروف بازهم رقیب استقلال می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ رامون دیاز، سرمربی ۵۹ ساله آرژانتینی پیرامید مصر که سابقه مربیگری در الهلال، الاتحاد، تیم ملی پاراگوئه و ... دارد و در سال ۲۰۱۷ رئیس‌ها (لقب الهلال عربستان) را قهرمان لیگ برتر عربستان کرد، اما با توجه به نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا و شکست مقابل استقلال از سمتش برکنار شد و مدتی به الاتحاد رفت تا سپس هدایت تیم مصری پیرامید را برعهده بگیرد.

در حال حاضر زوران مامیچ کروات سرمربی الهلال است و با توجه به اینکه در لیگ عربستان در رده دوم است و در آسیا نیز مقابل استقلال شکست خورده، فشار زیادی روی این مربی است و سامی الجابر، اسطوره الهلال از این مربی ابراز نارضایتی کرده است. رسانه‌های عربستانی گزارش دادند که احتمال دارد رامون دیاز بازهم سرمربی الهلال شود، زیرا مدیران باشگاه دیگر نمی‌خواهند مامیچ سرمربی باشد.

الهلال در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ با تیم‌های الدحیل قطر، العین امارات و استقلال ایران همگروه است و با ۶ امتیاز در صدرجدول قرار دارد، اما شکست مقابل استقلال برای مامیچ گران تمام شده و مدیران تیم عربستانی در صدد تغییر او هستند.

البته المریسل، خبرنگار مطرح سعودی چندی پیش در حساب توئیترش نوشت: باشگاه الهلال تصمیم به برکناری مامیچ گرفته و انتظار می‌رفت این تصمیم قبل از رسیدن به ریاض عملی شود، اما برای مدیریت مشکلی وجود دارد. ابتدا باید پیش قرارداد سرمربی جدید تنظیم شود ئ ضمن اینکه بندی در قرارداد زوران مامیچ قرار دارد که این نیازمند دقت و زمان برای فسخ آن و ارجاعش به فیفا است. به همین دلیل باشگاه الهلال فرصت می‌خواهد تا پول فسخ مامیچ و پیش قرارداد مربی جدید را تهیه کند.


بیشتر بخوانید:

شفر: امیدوارم بازی برابر الهلال را ببریم/ باشگاه در پایان فصل درباره باقری تصمیم بگیرد

استقلالی‌ها آماده دیدار مقابل الهلال/ صحبت‌های در گوشی شفر و منتظری

تیم داوری دیدار تیم‌های استقلال و الهلال مشخص شد


انتهای پیام/

دیاز سرمربی الهلال می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.