مصلی قدس دو برنامه اسکان زائران و احیای شب نیمه شعبان را برعهده دارد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت:در راستای ترویج فرهنگ مهدویت انقلابی،مصلی قدس قم دو ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان واسکان زائرین رادر دستور کار دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم با اشاره به برنامه‌های مصلی قدس در ایام نیمه شعبان گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت انقلابی و نهضت خدمت‌رسانی قرارگاه فرهنگی مصلی قدس قم دو ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان و اسکان زائرین را در دستور کار دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم تصریح کرد: در این ایام نیز پیش‌بینی شده که اسکان جمع کثیری از زائرین حرم کریمه اهل بیت (ع) و مسجدمقدس جمکران در مجموعه مصلی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه قرارگاه فرهنگی مصلی در ایام مختلف ملی و مذهبی امکانات گسترده‌ای را برای خدمت‌رسانی به زائرین اختصاص می‌دهد عنوان کرد: یکی از جلوه‌های ویژه خدمت‌رسانی در مجموعه مصلی در ایام اربعین است که هزاران زائر از سراسر کشور و دیگر کشور‌ها در این فضا اسکان داده شده و خدمات لازم به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مصلی قدس خبر داد و افزود: این مراسم به صورت خانوادگی و با حضور مداحان و سخنرانان از ساعت ۲۳ در شبستان مصلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اسکان زائرین نیمه شعبان در مصلی قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.