مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام، ضامن اقتدار و توسعه کشور

سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدت‌های خاموش، تلاش‌های بی وقفه، ضامن اقتدار، امنیت و عامل رونق بخشیدن به اقتصاد، تولید و اشتغال و اهرم مهم مبارزه با مفاسد و بدخواهان نظام اسلامی به شمار می‌روند.

مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام، ضامن اقتدار و توسعه کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشمندی، دقت، انجام کار‌های عالمانه و کارشناسانه و بررسی و موشکافی مشکلات و معضلات توانسته اند به اجرای عدالت در کشور کمک کنند.

حضور مقتدرانه سربازان گمنام ولایت در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی تاثیرات مثبت خود را در زمینه حل مشکلات و معضلات و کاهش دادن آسیب‌ها بخوبی نشان داده است.

خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان، مبارزه بی امان با اشرار و گروهک‌های خرابکار و معاندان نظام، مبارزه با عوامل فساد و از همه مهمتر قرار گرفتن در صف مردم برجستگی‌های کار این قشر سخت کوش و انقلابی را با شایستگی به نمایش گذاشته است.

ارشاد و راهنمایی کردن افرادی که به نوعی فریب دشمنان را خورده و در دام گروهک‌های خرابکار قرار گرفته و بهره گرفتن از ظرفیت‌های نظام اسلامی و دادن فرصت به فریب خوردگان و استفاده از رافت و گذشت سبب محبوبیت سربازان گمنام در میان اقشار جامعه شده است.

در سال‌های اخیر عملکرد مطلوب سربازان گمنام امام زمان (عج) توانسته شاخص‌های خدمت رسانی به مردم را ارتقاء ببخشد و بهترین نمره از نگاه مردم را می‌توان به این دستگاه و نهاد موثر و انقلابی داد.

رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به روز و کارآمد از ویژگی‌های بارز نیرو‌های جان برکف و سخت کوش در وزارت اطلاعات است که با برخورداری از عنصر صبر و گذشت و احترام گذاشتن به مردم توانسته اند، مسیر‌های خدمت رسانی را در جامعه هموارتر سازند.

کمک به تحقق شعار‌های سال و قرار گرفتن در کنار دولت و مردم و ارائه راهکار و مشاوره دادن‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره گره گشا در امور بوده و قطعا در گام دوم انقلاب و برای محقق کردن شعار رونق تولید اثرات مثبت خود را در جامعه نشان می‌دهد.

انتهای پیام/گ

سربازان گمنام  ضامن اقتدارکشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار