یک ایرانی، مهره شانس کروات‌ها

تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی با پیروزی مقابل حریف برای بیستمین بار قهرمان لیگ کرواسی شد.

یک ایرانی، مهره شانس کروات‌هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی که صادق محرمی، مدافع ایرانی سابق باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد، با برتری یک بر صفر برابر اسلاون بلوپو توانست قهرمانی خود را در فصل جاری لیگ کرواسی قطعی کند. با پیروزی شاگردان نناد بیستمین قهرمانی دینامو در لیگ کرواسی رقم خورد تا آن‌ها رکورد جدیدی را ثبت کنند.

شاگردان نناد بیلکا موفق شدند در پایان هفته سی ام رقابت‌ها با کسب ۷۹ امتیاز قهرمانی خودشان را قطعی کنند. البته در رده دوم رجیکا بود که ۵۶ امتیازی است. هممچین یاران محرمی در لیگ اروپا در این فصل در گروه خود به عنوان یکی از دو تیم به مرحله بعد صعود کرد و با برتری برابر ویکتوریا پلژن راهی مرحله دوم حذفی رقابت‌ها نیز شد، اما برابر بنفیکا شکست خورد و حذف شد.

محرمی که در ابتدای فصل راهی دینامو شده بود، در این فصل عملکرد خوبی داشت و در ترکیب تیم کروات بازی کرد و البته مهره شانس دینامویی‌ها هم بود. او در سال اولی که در پرسپولیس بود در لیگ ایران به مقام قهرمانی رسید و حالا در سال اولی که در کرواسی حضور داشت با دینامو قهرمان شد. این بیستمین قهرمانی دینامو از زمانی که کرواسی استقلال خود را به دست آورد و سی‌امین قهرمانی تیم در تاریخ محسوب می‌شود.

فصل آینده قرار است یک ستاره بیشتر روی پیراهن این باشگاه قرار گیرد، چون به ازای هر ۱۰ قهرمانی در لیگ، یک ستاره روی پیراهن باشگاه قرار می‌گیرد.

حال باید دید برای فصل آینده هم محرمی که سابقه بازی برای تیم ملی را دارد در این تیم خواهد بود یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

پیروزی دیناموزاگرب در حضور محرمی

توقف دیناموزاگرب در غیاب محرمی

پیروزی پرگل دیناموزاگرب با حضور محرمی


انتهای پیام/

دینامو زاگرب با محرمی به قهرمانی رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار