سرمربی الاهلی: از تجربه کافی برای شکست پرسپولیس برخوردار هستم

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: تجربه خوبی برای شکست دادن تیم فوتبال پرسپولیس داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند.

یوسف عنبر، سرمربی موقت تیم فوتبال الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ایران درباره شرایط بازی بیان کرد: ما برای کسب ۳ امتیاز مقابل تیم خوب پرسپولیس بازی می‌کنیم. بازی‌های پیش روی الاهلی بسیار مهم هستند و هدف‌مان در بازی فردا رسیدن به پیروزی است.

سرمربی تیم الاهلی ادامه داد: من از تجربه کافی برای شکست دادن پرسپولیس برخوردار هستم و برای این بازی روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار کرده‌ایم. نمی‌خواهیم مرتکب اشتباهات بازی رفت با پرسپولیس شویم. بازی فردا با پرسپولیس سخت است، اما بازیکنان الاهلی به خوبی می‌دانند چه بازی مهمی پیش‌رو دارند.

گفتنی است در گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم پاختاکور ازبکستان با ۵ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های السد قطر (۴ امتیاز)، پرسپولیس (۴ امتیاز) و الاهلی عربستان (۳ امتیاز) در رده‌های دوم تا چهارم جدول قرار دارند و همچنین در دیگر دیدار این گروه السد و پاختاکور با هم رو در رو می‌شوند.


بیشتر بخوانید:

برانکو: تمام تلاش مان را می‌کنیم تا صعود کنیم/ همیشه تحت فشار هستیم و مشکلات زیادی داشته‌ایم

یوسف عنبر: بازیکنانم اهمیت بازی با پرسپولیس را می‌دانند

نشست هماهنگی مدیران بازی پرسپولیس و الاهلی


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار