جزئیات ماجرای باران پس از پیدا شدنش گفته می‌شود

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: جزئیات ماجرای باران پس از پیدا شدنش گفته می‌شود، زیرا درحال حاضر نمیتوان سخنی از سرنوشت باران مطرح کرد.

جزئیات ماجرای باران پس از پیدا شدنش گفته می شود. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی درباره آخرین وضعیت باران شیخی که از یک هفته پیش ناپدید شده است، گفت: نباید تا پیدا شدن کامل باران و بازگشت او نزد خانواده اش، اطلاعات مربوط به این مسئله را بازگو کرد چرا که احتمال دارد هرگونه مصاحبه ای در این باره، فرایند پیدا شدن باران را پیچیده تر کند.

اکرمی ادامه داد: جان انسان ها بیش از هر موضوع دیگری ارزشمند است و اطلاع رسانی به مردم در اولویت های بعدی قرار دارد لذا هر اقدامی که باعث شود  جان باران به خطر بیفتد، نباید انجام شود؛ به همین علت در حال حاضر نمی توان هیچ موضوعی را در خصوص سرنوشت باران بیان کرد.

وی افزود: باید صبر کرد تا فرایند جستجو و پیدا شدن باران شیخی تا انتها پیش رود و پس از آن شرح ماجرا با جزئیات کامل گفته می شود.

سه روز قبل استاندار مرکزی خبر از پیدا شدن «باران شیخی» داد ولی تا این لحظه باران هشت ساله هنوز به نزد خانواده خود بازنگشته است.

انتهای پیام / م

باران شیخی هنوز بازنگشته است

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.