نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

دو خط تولید دیگر به صنایع غذایی گهر دورود اضافه می شود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از اضافه کردن دو خط تولید دیگر به صنایع غذایی گهر دورود خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مهندس مجید کیان‌پور، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صنایع غذایی گهر دورود واحدی پویا، فعال و سرپاست که افق خوبی دارد.

کیان‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۵۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند، اضافه کرد: تمام تلاشمان این است که دو خط تولید دیگر را به صنایع غذایی گهر دورود اضافه کنیم و روی تولید پلیمر و پلی فرم‌ها مورد نیاز گروه توسعه ملی و صنایع زیرمجموعه آن هستیم تا تمام آن‌ها را در اینکارخانه راه‌اندازی و تولید کنیم.

وی عنوان کرد: با انجام این مهم قطعا بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول این کارخانه تولید پلی‌فرم، آب معدنی، آب آشامیدنی است و اکثر این پلی فرم‌ها با هدف صادرات تولید می‌شوند.

کیان پور بیان کرد: همچنین به دنبال این هستیم که بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هکتار زمین کشاورزی که در این کارخانه وجود دارد را به کشت گیاهان دارویی و ایجاد گلخانه در راستای افزایش ارزش افزوده اختصاص دهیم.

وی افزود: با استفاده از این ظرفیت می‌توان زمینه را برای اشتغال تعداد بیشتری از جوانان این شهرستان مهیا کرد و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مهم نیز عملیاتی شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس یادآور شد: خوشبختانه هم‌اکنون وضعیت کارخانه صنایع غذایی گهر دورود مناسب ارزیابی شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم در آینده نزدیک بتوان شاهد توسعه بیش‌ازپیش این واحد تولیدی و نقش آن در اقتصاد شهرستان بود.

انتهای پیام/پ

اضافه کردن دو خط تولید دیگر به صنایع غذایی گهر دورود

برچسب ها: نماینده مردم ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار