فروزش در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

صادرات لوازم آرایشی و یهداشتی به کشورهای آسیای میانه

یک مقام مسئول، واردات لوازم آرایشی و بهداشتی را محدود دانست و از صادرات این محصول به عراق، افغانستان و آسیای میانه خبر داد.

صادرات لوازم آرایشی و یهداشتی به کشورهای آسیای میانهجمشید فروزش عضو هیات مدیره انجمن آرایشی و بهداشتی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،   درباره بازار لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: به رغم افزایش قیمت نهاده های تولید در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، قیمت نهایی محصولات این صنف افزایش نیافته است.

وی با اشاره به اینکه واردات در صنف لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار محدود است از صادرات این محصولات به کشور‌هایی همچون عراق، افغانستان و آسیای میانه خبر داد.


بیشتر بخوانید:  مقابله با قاچاق لوازم آرایشی با اصلاح یک برچسب/ توان بالقوه ایران برای ساخت و صادرات لوازم بهداشتی


فروزش در ادامه تاکید کرد: درحال حاضر مشکلی در تولید مواد شوینده در کشور وجود ندارد.

عضو هیات مدیره انجمن آرایشی و بهداشتی در ادامه افزود: محصولاتی همانند شامپو و مایع دستشویی یک محصول اولیه است که توسط کشور‌های تولیدکننده روغن گیاهی تولید می‌شود و ما مجبور به واردات آنها هستیم، تا پس از انجام دو مرحله فرآوری در داخل، به عنوان یک محصول واسطه‌ای در صنعت شوینده قابل استفاده باشد.

فروزش با بیان اینکه استفاده از مواد آرایشی در کشور ما کاربرد زیادی دارد گفت: تمام تلاش در این صنف، به گونه‌ای است که تولیدات، داخلی باشد و همچنین از کالا‌های بی کیفیت در کشور استفاده نشود.

عضو هیات مدیره انجمن آرایشی و بهداشتی در ادامه تصریح کرد: بازار لوازم آرایشی همچون سایر کالا‌ها نیاز به حمایت دارد و هرگونه تغییر در وضع اقتصادی کشور می‌تواند در این صنف تاثیرگذار باشد، امیدواریم که باتوجه به شعار رونق تولید، این حوزه، بتواند در جهت تحقق آن گام بردارد.

انتهای پیام/

سحرآرام

واردات در صنف لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار محدود است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار