بهره برداری از پروژه سیم کشی در زریوار

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت : پروژه سیم کشی مدار‌های سوم و چهارم خط ۶۳ کیلو ولت زریوار به مریوان با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در شرکت برق منطقه‌ای غرب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت : سیم کشی مدار‌های سوم و چهارم خط ۶۳ کیلو ولت زریوار به مریوان به طول ۱۳/۵ کیلومتر با هدف تقویت ولتاژ ایستگاه‌های ۶۳/۲۰ کیلوولت مریوان و نگل و افزایش ضریب اطمینان شبکه فوق توزیع درشهرستان مریوان و توابع در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسید.

علی اسدی در این خصوص گفت: تأمین تجهیزات و عملیات اجرایی پروژه فوق الذکر علیرغم فشار‌های ناشی از افزایش قیمت‌ها و همچنین با وجود صعب العبور بودن مسیر خط و نیز با وجود بارش‌های سنگین برف و باران در پائیز و زمستان سال ۹۷ در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام رسید و با اتصال دومدار جدید به پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت زریوار مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: با بهره برداری از مدار‌های جدید احداث شده بر روی خط ۶۳ کیلوولت زریوار به مریوان و با اتصال پست‌های ۶۳/۲۰ کیلوولت نگل و مریوان به پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت زریوار، افزایش پایداری شبکه در غرب استان کردستان را در پی خواهیم داشت.

گفتنی است برای اجرای این پروژه بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

پروژه سیم کشی مدار‌های سوم و چهارم خط ۶۳ کیلو ولت زریوار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.