صدقیانی زاده: دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی را نمی دانم

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: حرف‌های زیادی در ارتباط با دعوت نشدنم به تیم ملی بانوان است، اما دلیل اصلی این اتفاق را نمی‌دانم.

آرزو صدقیانی زاده بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: علیرضا رعدی( مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان ) در مصاحبه های مختلف دلایل متفاوتی را برای دعوت نشدن ما به اردو قبلی تیم ملی گفته است اما من درنهایت متوجه نشدم علت اصلی این تصمیم چه بوده است و هیچ یک از این صحبت ها من را قانع نکرد.

او تصریح کرد: علیرضا رعدی در مصاحبه ای گفته است: می خواهیم در تیم ملی فوتسال بانوان جوان گرایی کنیم به همین دلیل آرزو صدقیانی زاده، فرزانه توسلی و نسترن مقیمی را به اردو تیم ملی دعوت نکرده ایم، در جایی دیگر هم گفته است قرار نیست جوان گرایی کنیم و این دختران به اردو بعدی تیم ملی دعوت می شوند.

من با حجازی و بابایی تماس گرفتم

صدقیانی زاده ادامه داد: من به زیور بابایی ( مربی تیم ملی )  و آتوسا حجازی( سرپرست تیم ملی ) تماس گرفتم و آن ها را از دلیل نیامدنم به اردو تیم ملی در جریان گذاشتم. فهیمه زارعی وسارا شیربیگی هم مانند من در چهار اردو قبلی تیم ملی نبودند اما به این اردو اخیر دعوت شدند.

رعدی گفته است که زارعی و شیربیگی در یک تماس تلفنی علت حضورپیدا نکردنشان را به او توضیح دادند. من هم به بابایی و حجازی اطلاع دادم و آن ها از این موضوع مطلع بودند.

او افزود: رعدی در جایی گفته بود: من موضوع تماس صدقیانی زاده به مربی و سرپرست تیم ملی را نمی دانستم و تازه دیروز متوجه شدم که او با حجازی و بابایی هماهنگ کرده است. مگر می شود که در طول یک ماه مربی و سرپرست به رعدی مسئله تلفن زدن و نیامدن من به اردو تیم ملی را نگفته باشند.

فوتسال را مانند گذشته  ادامه می دهم

بازیکن تیم ملی فوتسال ادامه داد: حال من خوب است و مشکلی از لحاظ روحی پیدا نکردم، من فوتسالم را به طور حرفه ای ادامه می دهم و هیچ وقت ناامید نمی شوم حتی اگر قرار باشد فقط در لیگ کشورم بازی کنم.


بیشتر بخوانید:

خسرویار: فدراسیون بخواهد در ایران می‌مانم/ بازیکنان در شرایط مناسبی به سر می‌برند

درودیان: بازیکنان ۲ ملیتی در تورنمنت سوچی امتحانشان را پس دادند

بابایی: درب تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است/ ۱۴ بازیکن را به تورنمنت روسیه می‌بریم


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش فوتسال بانوان در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار