نمایشگاه عکس با عنوان لنگ ،Loung، در شهر جهانی یزد برپا شد

نمایشگاه عکس با عنوان لنگ شامل ۲۳ قطعه عکس رنگی از شهر استانبول در یزد به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، نمایشگاه عکس لنگ شامل ۲۳ قطعه عکس رنگی که در شهر استانبول ترکیه تهیه شده در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و به صورت قاب شاسی است در معرض دید علاقمندان در گنجینه هنر یزد قرار گرفته که با کارگاه رضا دیده بان در خصوص عکاسی مستند صحنه همراه است.

آثار موجود در این نمایشگاه با نگاهی به موسیقی خیابانی شهر استانبول که از سراسر دنیا به این شهر میآیند تا هنر خود را برای کسب و کار و آرامش روح مردم حاضر در این شهر به نمایش بگذارند، با نمادی از شهر یزد که ترکیبی مفهومی با پوشاندن ساز برای بیان محدودیت موسیقی در ایران را پدید آورده تهیه شده است.

گفتنی است: مستند صحنه سبکی است که به بیان موضوع صاحب اثر بدون چیدمان و صحنه سازی، فقط با اضافه کردن یک نماد در قاب عکاس ها، مفهومی نمادین را رقم میزند.

محمد علی مقنی زاده دانش آموز سال آخر دبیرستان در رشته فتوگرافیک و دارای اختراع و کسب دو عنوان مقام کشوری در زمینه عکاسی است.

عکاسی جز علایق اصلی او بشمار رفته و با دقت و فراگیری مطالب دو دوره عکاسی پروژه گرا توانسته است سبک مستند صحنه را بخوبی فرا بگیرد و با بیانی اندیشمندانه به مفهوم کم توجهی موسیقی خیابانی در شهر یزد اشاره کند بطوری که نوازنده ساز با نمادی از شهر جهانی یزد عجین شده و عکس به بیان این محدودیت میپردازد.

این نمایشگاه از امروز تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ هر روزه صبح و عصر ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۱ در گالری گنجینه فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد همراه با کارگاه عکاسی مستند صحنه رضا دیده بان پذیرای علاقمندان به هنر و عکاسی است.

گالری گنجینه فرهنگ و هنر شهر جهانی یزد، در خیابان قیام میدان خان واقع شده است.

انتهای پیام/ی

بازگشایی نمایشگاه عکس با عنوان لنگ ،Loung، در شهر جهانی یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار