نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: با عمل به سبک زندگی قرآنی که هدف اصلی ظهور امام زمان (عج) است می‌توانیم زمینه ظهور ایشان را فراهم کنیم.

گسترش معنویات به سبک زندگی قرآنی در جامعه موجب ظهور امام زمان (عج) استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حضرت آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جشن بزرگ دانشگاهیان به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) در دانشکده پزشکی عنوان کرد: ظهور امام زمان (عج) ادامه دهنده راه همه پیامبران بویژه پیامبر اسلام است و با عمل به سبک زندگی قرآنی که هدف اصلی ظهور امام زمان (عج) است می‌توانیم زمینه ظهور ایشان را فراهم کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین هدف پیامبران هدایت بشر به سوی خداوند متعال است و امام زمان (عج) چیزی بیشتر از قرآن و سبک زندگی قرآنی که پیغمبر و ائمه پیش از ایشان به آن عمل کردند، نمی‌آورد.

وی گفت: گسترش معنویات به سبک زندگی قرآنی در جامعه موجب ظهور امام زمان (عج) است و ایشان زمانی ظهور می‌کنند که عقول جامعه کامل شده باشد یعنی افراد به این درک و عقل از معنویت رسیده باشند که به رهنمود‌های ایشان گوش کرده و عمل کنند.
آیت الله علما بیان کرد :ظهور امام زمان (عج) منوط به عمل، کردار و رفتار به سبک قرآنی افراد است و فقط با دعا خواندن ظهور امام زمان اتفاق نمی‌افتد بلکه باید با اعمالمان به شیوه سبک زندگی قرآنی زمینه ظهور ایشان را فراهم کنیم.

وی افزود: درخشش امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ناشی از کمالات معنوی ایشان به سبک زندگی قرآنی است و این جنبه و قدرت معنوی امام راحل (ره) بود که همه را در کشور مجذوب و کشور‌های شرق و غرب را در مقابلش خاضع کرد.

وی بیان کرد:توجه به معنویات جامعه یکی از نکات با اهمیت گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است و رهبر معظم انقلاب گسترش معنویات در جامعه بالاخص در میان جوانان را مورد تاکید فراوان قرار دادند و خواستار میدان دادن به جوانان در بخش‌های مختلف نظام شدند و بر سبک زندگی قرآنی آنان نیز تاکید داشتند.


وی ادامه داد: قدرت مقام معظم رهبری که در مقابل جهانیان به ویژه زیاد خواهی‌های آمریکا ایستاده است، ناشی از قدرت معنوی ایشان است و قدرت نظام جمهوری اسلامی ناشی از وجود اسلام و وجود ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ز

 

مهم‌ترین هدف پیامبران هدایت بشر به سوی خداوند متعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.