مدیر مرکز تخصصی آپا دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری مسابقات کشوری فتح پرچم طی روز‌های یازدهم و دوازدهم اردییهشت با همکاری ۱۶ نهاد دولتی و غیردولتی استان در این دانشگاه خبرداد.

برگزاری مسابقات کشوری فتح پرچم در دانشگاه رازیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حامد منکرسی امروز (دوم اردیبهشت)  بابیان اینکه حوزه امنیت سایبری در منطقه غرب کشور جایگاه چندانی ندارد، اظهار کرد: یکی از راه‌های تقویت این حوزه برگزاری رویداد‌ها و مسابقاتی در رابطه با امنیت سایبری است که دانشگاه رازی از سال گذشته با برگزاری اولین مسابقات سایبری فتح پرچم و امسال نیز با برگزاری مسابقات ملی آن پیشگام در این امر بوده است.

وی با اشاره به تربیت ۱۰ هزار افسر سایبری در کشور است گفت: با برگزاری مسابقات سایبری فتح پرچم در تلاشیم تا بخشی از نیرو‌های مورد نیاز این حوزه کشور را از طریق شناسایی استعداد‌ها و آموزش آن‌ها تامین کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی در دو بخش صنعتی و غیر صنعتی برگزار می‌شود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه اکثر حملات سایبری مربوط به بخش صنعتی است، لذا امسال برای اولین در ایران دانشگاه رازی در این بخش هم مسابقات فتح پرچم را برگزار خواهد کرد تاکنون نزدیک به ۳۶ تیم دو تا شش نفره از دانشگاه‌های مختلف کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

منکرسی گفت: مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی بصورت حضوری بوده و شرکت کنندگان طی دو روز – یازدهم و دوازدهم اردیبهشت- باید طی چند مرحله چالش‌های پیش رو در امنیت شبکه را حل کنند تا به مرحله بعدی راه پیدا کرده و درنهایت قهرمان مسابقات باشند.

انتهای پیام/ز

مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی برگزار می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.