کاپیتان الاهلی: پرسپولیس مالک بازی بود/ عالیشاه: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

حسین عبدالغنی کاپیتان الاهلی عربستان درباره دیدار مقابل پرسپولیس ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدالغنی، کاپیتان تیم فوتبال الاهلی عربستان پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس ایران بیان کرد: بازی سختی داشتیم و به هر حال پرسپولیس مالک بود، اما ما نتیجه گرفتیم. بازی خوبی بود، اما در گروه سختی قرار داریم و خیلی خوشحالیم که در این دیدار برنده شدیم.

او افزود: ما دیدار‌های فشرده‌ای در این روز‌ها داریم و چندین بازی پیاپی برگزار کرده ایم. همه بازیکنان ایرانی و تیم‌ها خوب بودند، اما کریم باقری را هیچ گاه فراموش نمی‌کنم. او استثناء بود و با فکر بازی می‌کرد. البته بازیکنان دیگری نظیر کریمی، دایی و مهدوی کیا هم بسیار خوب بوده اند، اما از نظر من کریم باقری بهترین بود.

عالیشاه: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

امید عالیشاه در خصوص این دیدار گفت: شک نکنید می‌توانستیم برنده بازی باشیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما متاسفانه فرصت هایمان را استفاده نکردیم. هنوز چیزی تمام نشده و در بازی‌های آینده می‌توانیم نتیجه لازم را بگیریم و جبران کنیم.

او درباره حواشی اخیر بیان کرد: موضوع خاصی نبود و یک سو تفاهم بود و به همین دلیل هیچ مصاحبه‌ای نکردم، چون می‌دانستم این سوتفاهم حل می‌شود و خداراشکر هم حل شد. هر زمانی که برای پرسپولیس به زمین بروم با جان و دل بازی می‌کنم و امیدوارم مثمرثمر باشم.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: مطمئن هستم تیم ما پتانسیل این را دارد که حریفانش در این مرحله شکست بدهد. تیم ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و با انگیزه است و بازیکنان پس از ۴-۵ سال دیگر چشم بسته همدیگر را می‌شناسند. در این بازی بدشانسی آوردیم، اما می‌توانیم جبران کنیم.


بیشتر بخوانید:

طلسم هافبک پرسپولیس شکست/ نخسین شکست شاگردان برانکو در سال ۹۸

قاتل مقابل علی‌بیرو دبل کرد/ نخسیتن شکست پرسپولیس مقابل الاهلی

گاف عجیب پرسپولیسی‌ها برای دیدار مقابل الاهلی

الاهلی عربستان ۲ - پرسپولیس ایران یک/ ارتش سرخ فقط یک شجاع داشت/ شکست تلخ در روز بی‌دقتی مهاجمان


انتهای پیام/

اظهارات عالیشاه درباره بازی با الاهلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار