۳ بازیکن پاختاکور دیدار با پرسپولیس را از دست دادند

۳ بازیکن پاختاکور ازبکستان به دلیل محرومیت نمی‌توانند مقابل پرسپولیس ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود که این دیدار در تاشکند برگزار می‌شود. در حال حاضر نماینده سرخپوش ایران با کسب ۴ امتیاز در قعر جدول گروه D قرار دارد و پاختاکور با ۵ امتیاز سوم است.

سرخپوشان برای تقابل با پاختاکور شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، اما از سویی دیگر پاختاکور نیز وضعیت خوبی ندارد و ۳ بازیکن این تیم محروم هستند. سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان بک همدموف بازیکنانی هستند که در دیدار ۱۶ اردیبهشت نمی‌توانند بازی کنند.

تقابل رفت این ۲ تیم در تهران به تساوی یک - یک رسید که برای پرسپولیس ماریو بودیمیر گلزنی کرد و تک گل نماینده ازبک‌ را مارات بیکمائف زد.

برانکو و کادرفنی پرسپولیس به خوبی می‌دانند برای صعود به مرحله بعد باید از سد پاختاکور و السد بگذرند و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با الاهی بیان کرد: الان گزینه‌ای غیر از برد نداریم و باید در ۲ دیدار آینده خود برنده شویم. حتی اگر برابر الاهلی برنده می‌شدیم هم باید پاختاکور و السد را شکست می‌دادیم، چون تیم بهتری نسبت به آن‌ها هستیم.

گفتنی است، در حال حاضر در جدول رده بندی، السد با پیروزی مقابل پاختاکور هفت امتیازی است و به صدر جدول گروه D صعود کرد. الاهلی عربستان که ساعتی پیش پرسپولیس را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد، با ۶ امتیاز در رتبه دوم است. پاختاکور با پنج و پرسپولیس با چهار در رتبه‌های بعدی این گروه قرار دارند.


بیشتر بخوانید:

طلسم هافبک پرسپولیس شکست/ نخسین شکست شاگردان برانکو در سال ۹۸

قاتل مقابل علی‌بیرو دبل کرد/ نخسیتن شکست پرسپولیس مقابل الاهلی

گاف عجیب پرسپولیسی‌ها برای دیدار مقابل الاهلی

الاهلی عربستان ۲ - پرسپولیس ایران یک/ ارتش سرخ فقط یک شجاع داشت/ شکست تلخ در روز بی‌دقتی مهاجمان


انتهای پیام/

پرسپولیس به مصاف پاختاکور می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار