رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی؛

برگزاری همایش ملی نقش آموزش و پرورش در تحقق گام دوم انقلاب در تبریز

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی گفت: همایش ملی نقش آموزش و پرورش در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اورنگی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقش آن در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش و گسترش و توسعه دانشگاه فرهنگیان و نقش آن در تربیت معلمان جوان انقلابی از محور‌های این همایش است.

وی اظهار داشت: تکریم و ارتقای منزلت معلم در جامعه و نقش آن در ارتقاء سرمایه انسانی شایسته در کشور و تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی با استفاده از رهنمود‌های حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب از دیگر محور‌های این همایش است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی، معرفی شاخص‌های معلم نمونه انقلابی با نگاهی به سیره و زندگی شخصیت شهید علامه مطهری به عنوان معلم الگو و توجه به کانون خانواده و تقویت ارتباط خانواده با مدرسه بر پایه زندگی اسلامی و ایرانی را از محور‌های این همایش اعلام کرد.

اورنگی ادامه داد: پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را در قالب محور‌های ارائه شده تا پنجم اردیبهشت به سایت دبیرخانه به آدرس gam۲engelab ارسال کنند.

وی گفت: سخنران ویژه این همایش حجت الاسلام علی ذوعلم، رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و معاون موسسه پژوهشی حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب است.

این همایش توسط سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان جهاد دانشگاهی استان ۱۲ اردیبهشت در تالار معلم برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری همایش ملی نقش آموزش و پرورش در تحقق گام دوم انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار