زهرا شیدایی و عبور از خوان دوم انتخابی تیم تکواندو دانشجویان

دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم تکواندو دانشجویان در گروه زنان برای حضور در سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این مسابقات در گروه زنان و در بخش کیوروگی برای حضور در سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد در ۶ وزن ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- پیگیری شد.

پایان این مسابقات با معرفی نفرات اول ۶ وزن در این مرحله همراه شد که زهرا شیدایی توانست مبارزه خوبی داشته باشد و جواز حضور در اردو تیم ملی را کسب کند.

علاوه بر این شش نفر، دو تکواندوکار از سمت کمیته فنی و ۲ مدال آور رقابت‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ نیز به اردو اضافه شدند تا تعداد هوگوپوش‌های تیم ملی تکواندو دانشجویان به ۱۱ نفر برسد.

نفرات اول مرحله دوم رقابت‌های انتخابی: آیدا خورشیدی – کیانا احمدی - سارا فتحی – زهرا شیدایی – هانیه شریعتی – زینب اسماعیلی وراغول

منتخبین کمیته فنی: فاطمه اموری - هانیه اخلاقی
مدال آوران بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷: ناهید کیانی – ملیکا میرحسینی

پریسا جوادی هم که در مسابقات آزاد کشوری و انتخابی تیم‌ملی عملکرد قابل قبولی داشته در لیست مدعوین قرار گرفته است، اما با توجه به پیش رو بودن مسابقات جهانی و جلوگیری از آسیب احتمالی، وی بعد از رویداد قهرمانی جهان می‌بایست پیکار انتخابی را برای قرار گرفتن در لیست نهایی پشت سر بگذارد.

گفتنی است؛ سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۰۱۹، ۱۲ تا ۲۳ تیرماه ماه سال آینده در "ناپل" ایتالیا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/س
 
 


درخشش زهرا شیدایی در مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار