افزایش تولید مرغ در مهاباد

سالانه حدود نه هزارتن گوشت سفید مرغ در واحد‌های تولید زنجیره‌ای یکپارچه، تولید و روانه بازار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شریفی، مدیر تولید زنجیره یکپارچه تولید مرغ در مهاباد گفت: با استفاده از امکانات و تجهیزات به روز و مدرن به فکر افزایش کیفی تولید هستیم و درحال حاضر سالانه حدود نه هزارتن گوشت سفید مرغ در واحد‌های این زنجیره تولید و روانه بازار می‌شود که پیش بینی شده است این میزان در سالجاری به ۱۲ هزار تن افزایش یابد.

صوفی رحیمی، مدیر کارخانه جوجه کشی این زنجیره هم گفت: درحال حاضر سالانه ۱۲ میلیون قطعه جوجه تولید می‌شود که بیش از پنج درصد از نیاز بازار را تأمین می‌کند و با ایجاد زیر ساخت‌ها و بکارگیری تجهیزات به روز این میزان به ۲۳ میلیون قطعه در سال خواهد رسید.

رضا سواری مدیر عامل زنجیره یکپارچه تولید مرغ در مهاباد هم گفت: با احیای واحد‌های نیمه فعال و بکارگیری تجهیزات مدرن و استاندارد برنامه ریزی کرده ایم که امسال میزان تولید مرغ را از نه هزارتن به ۱۲ هزارتن برسانیم.

راد، مدیر واحد جوجه کشی زنجیره یکپارچه تولید مرغ مهاباد در استان گیلان نیز گفت: در این واحد که پیشتر به صورت نیمه فعال بود درحال حاضر ۵۰۰ هزار قطعه جوجه تولید می‌شود که قرار است این میزان به یک میلیون قطعه جوجه در سال برسد.

انتهای پیام/ج

تولید مرغ در شهرستان مهاباد افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.