نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

از هیچ تلاشی برای کمک رسانی به مردم سیل زده دریغ نمی کنیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: از هیچ تلاشی برای کمک رسانی به مردم سیل زده دریغ نمی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در حاشیه مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه در مسجد موسی بن جعفر(ع) اهواز گفت: استان مرکزی عملکرد قابل قبولی در کمک رسانی به استان های گلستان، ایلام، خوزستان و لرستان در سیلاب اخیر داشته و تا بهبود شرایط موجود در این استان ها حمایت های خود را ادامه می دهد.

وی افزود: همچنین استان مرکزی در زمینه بهداشتی، درمانی، تعمیر وسایل آسیب دیدگان از سیل اعم از یخچال، کولر و ماشین لباس شویی، احداث و بهسازی راه‌های مواصلاتی و رسیدگی به مناطق آسیب دیده از تمامی ظرفیت های خود استفاده می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: این استان در تمامی بخش‌های ضروری و موردنیاز مردم به ویژه در شهرستان شوش باتوجه به معین بودن استان مرکزی، از هیچ تلاشی برای کمک رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان داشت: همچنین در گام بعدی تجهیزات موردنیاز توسط بخش‌های مختلف به استان خوزستان منتقل شده و اقلام ضروری موردنیاز نیز تهیه و تأمین شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: برکات معنوی سیلاب اخیر در کشور از زحمت های ظاهری آن بیشتر بوده و اتحاد و همبستگی مردم را به رخ جهانیان کشید.

این مقام مسئول گفت: در شرایطی که آمریکایی‌ها سپاه را تحریم و در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده اند وحدت و انسجام نیروهای مسلح و امدادرسانی آنها به مردم مشت محکمی بر دهان استکبار وارد کرد.

وی در این مراسم با اشاره به ملبس شدن جمعی از طلاب به لباس مقدس روحانیت، بیان کرد: اساتید اخلاق بر حفظ شان و حرمت لباس مقدس روحانیت تاکید فراوان دارند چرا که روحانیون مسئولیت هایی فراتر از سایر مردم دارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: باتوجه به سیلاب اخیر در خوزستان درس اصلی حوزه های علمیه را باید در روستاهای خسرج، بامدژ، الهایی، خرمشهر، شادگان، هورالعظیم و تمامی نقاط سیل‌زده خوزستان آموخت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تلاش مخلصانه روحانیون در کنار مردم بدون هیچ برتری و بیل به دست گرفتن آن ها در سیلاب اخیر نشان داد که مدارس علمیه، فاصله‌ای با مردم نداشته و جامعه روحانیت در کنار ملت حاضر است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ن

سخنان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اهواز

برچسب ها: سیلاب ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.