پیروزی برادران عالمیان در نخستین بازی از مسابقات قهرمانی جهان

تیم دو نفره تنیس روی میز متشکل از نیما و نوشاد عالمیان در اولین بازی مسابقات قهرمانی جهان به پیروزی رسید و مقتدرانه به دور بعد صعود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نمایندگان ایران در دومین روز از مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، برابر حریفان خود به میدان رفتند.

نیما و نوشاد عالمیان که در دور اول با قرعه استراحت رو به رو بودند در اولین بازی خود از بخش دوبل به مصاف تیم بلاروس رفتند و با پیروزی سه بر یک راهی مرحله بعد شدند.

تیم دو نفره امیرحسین هدایی و میعاد لطفی در دور اول رقابت‌های دوبل مقدماتی با شکست سه بر صفر برابر نمایندگان اوکراین از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

در بخش انفرادی امیرحسین هدایی به مصاف ساموئل از انگلستان رفت که با شکست ۴ بر ۲ حذف شد. میعاد لطفی نیز با شکست ۴ بر ۲ برابر پینگ پنگ باز هلند از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در بخش بانوان نیز ندا شهسواری با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل حریف الجزایری خود با مجموع دو پیروزی صدرنشین گروه ۵۰ شد و به مرحله حذفی صعود کرد، اما اشتری برابر با حساب ۴ بر ۳ مغلوب حریف مجارستانی خود شد و در مجموع با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم دو نفره شهسواری و اشتری نیز برابر تیم پاکستان به برتری رسیدند و به دور دوم صعود کردند.
انتهای پیام/س
 


صعود قدرتمندانه برادران عالمیان به دور بعد مسابقات قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار