جدیت طرح برخورد با مسافربر‌های شخصی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از تداوم و جدیت طرح برخورد با مسافربر‌های شخصی در این شهر، با همکاری پلیس راهور خبرداد.

جدیت طرح برخورد با مسافربر‌های شخصیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه وجود مسافر بر‌های شخصی در شهر کرمانشاه یکی از مهمترین معضلات جدی برای ناوگان حمل ونقل عمومی تبدیل شده است، گفت: سازمان تاکسیرانی با تمام عوامل بازرسی در کنار پلیس راهور مرحله دیگری از اجرای طرح برخورد با خودرو‌های غیرمجاز و خاطی را که در عرصه نقل و انتقال و جابجایی مسافران درون شهری دخالت نموده و امنیت اینگونه سفر‌ها به زیرسئوال می‌برند، شروع کرده است.

وی بیان  کرد: از آغاز سالجاری تاکنون در نتیجه اجرای این طرح بیش از ۵۷ دستگاه خودرو غیرمجاز توقیف و اعمال قانون شده اند.

سلیمانی مشخص نبودن محل و مالکیت خودرو، اخذ کرایه اضافه و مبهم بودن صلاحیت رانندگان شخصی را از جمله فاکتور‌هایی دانست که می‌تواند باعث ایجاد ناامنی برای مسافران شود.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تأکید کرد: این سازمان با همکاری پلیس راهور ضمن برخورد با این رانندگان غیرمجاز و اعمال قانون، تابلو‌های غیرقانونی و غیرمجازی را که خودرو‌های شخصی با سوء استفاده از آن‌ها سعی در جلب اعتماد مشتری دارند را نیز توقیف خواهد کرد.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های غیرمجاز با همکاری پلیس راهور 

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.