راهیابی انیمیشن «درون یک چارچوب» به بخش مسابقه جشنواره‌های ملی «نماز و نیایش» و «امید»

انیمیشن کوتاه «درون یک چارچوب» از تولیدات حوزه هنری زنجان به بخش مسابقه هشتمین جشنواره‌ ملی فیلم کوتاه «نماز و نیایش به روایت دوربین» و هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان کشور «امید» راه پیدا کرد.

راهیابی انیمیشن «درون یک چارچوب» به بخش مسابقه جشنواره‌های ملی «نماز و نیایش» و «امید»به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،انیمیشن کوتاه «درون یک چارچوب» از تولیدات حوزه هنری زنجان با موضوع سبک زندگی به بخش مسابقه هشتمین جشنواره‌های ملی فیلم کوتاه «نماز و نیایش به روایت دوربین» و هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان کشور «امید» راه یافت.

«درون یک چارچوب» با موضوع سبک زندگی به نویسندگی و کارگردانی جعفر صیادی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان زنجان از آثاری است که حضور آن را در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی بار‌ها شاهد بوده ایم.

از موفقیت‌های کسب شده انیمیشن کوتاه «درون یک چارچوب» می‌توان، به دریافت تندیس بهترین فیلم پویانمایی ششمین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌کوتاه افلاکیان میانه، دومین جشنواره هنر‌های دیجیتال تبریز و شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- اردبیل و جشنواره بین‌المللی «سوفیا» اشاره کرد.

این انیمیشن روایت چشم انتظاریِ مادربزرگی امیدوار است که همیشه منتظر دیدن خانواده و عزیزانش است.

لازم به یادآوری است؛ صیادی پیش از این انیمیشن کوتاه «بازتاب» با موضوع معضلات اجتماعی، را کارگردانی کرده و از دیگر آثار تولید شده در حوزه هنری استان زنجان است که به بخش مسابقه تجربی و مرحله داوری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات راه پیدا کرد.

گفتنی است، ۵۸ فیلم کوتاه در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی در مرحله پایانی هشتمین جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» رقابت می‌کنند؛ که برپایه این گزارش، ۳۲ فیلم کوتاه در بخش داستانی، ۱۸ فیلم در بخش مستند و ۸ فیلم در بخش پویانمایی برای کسب جوایز این رویداد ملی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 
انتهای پیام/ن

 

راهیابی انیمیشن هنرمند زنجانی به بخش مسابقه جشنواره‌های ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.