ترمیم راه های ارتباطی؛

۱۴ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان به استان لرستان اعزام شد/واگذاری خدمات دهی منطقه چگینی به همدان

معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۱۶ نفر از پرسنل راهداری همدان به همراه ۱۴ دستگاه ماشین آلات برای بازگشایی راه‌ها به لرستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمید پرورشی خرم ، معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۱۶ نفر از پرسنل راهداری همدان به همراه ۱۴ دستگاه ماشین آلات برای بازگشایی راه‌ها به لرستان اعزام شدند.

 پرورشی خرم با بیان اینکه راهداران استان همدان از ۱۳ تا ۲۸ فروردین به مدت ۱۵ روز در مناطق سیل زده خدمات رسانی کردند، اظهار داشت: امدادرسانی راهداران همدان در منطقه سیل‌زده لرستان تاکنون حدود ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر ساعت بوده است.

وی افزود: راهداری همدان در مناطقی مانند سپید دشت، کیگوران، شول آباد و مرگسر خدمات‌دهی به سیل‌زدگان لرستان را انجام داده است.

معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: ۱۶ نفر از پرسنل راهداری استان به همراه ۱۴ دستگاه از ماشین آلات این اداره کل برای انجام عملیات خدمات رسانی و بازگشایی محور‌های مختلف لرستان اعزام شدند.

پرورشی خرم اضافه کرد: باز کردن مسیر‌های جاده‌ای اصلی و فرعی ناشی از ریزش کوه و آب شستگی جسم جاده و اصلاح جاده تا رسیدن آن به سطح آسفالت از جمله اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده است.

وی بابیان اینکه راهداران اعزامی از همدان برای ارائه این خدمات به شکل شبانه روز و مستمر اقدامات عمرانی و راهداری انجام دادند تا مسیر مسدود و یا تخریب شده برای عبور هموطنان سیل زده بازگشایی و اصلاح شود، اضافه کرد: خدمات دهی در منطقه چگینی لرستان به همدان واگذار شده که علاوه بر نیرو‌های قبلی حدود ۱۹ نفر نیرو نیز با امکانات راهداری به این منطقه اعزام می‌شوند.

مصطفی پناهنده ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز گفت: عملیات بازگشایی محور الیگودرز شول‌آباد به سمت سپیددشت و مرگسر با تلاش شبانه روزی راهداران استان همدان انجام شد.

 پناهنده اظهار داشت: مرمت ۱۰ کیلومتر از محور افرینه به معمولان در استان لرستان به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان سپرده شده که به عنوان استان معین در سیل لرستان برای عملیات بهسازی و آزادسازی این جاده اقدام شده است.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان عملیات بازگشایی محور‌های اصلی لرستان و محور‌های بخش‌های سپیددشت، مرگسر و شول آباد را به اتمام رسانده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: پیش از این نیز با استفاده از توان شرکت‌های حمل و نقل کالا استان همدان ۲۰ دستگاه ناوگان برای حمل اقلام خوراکی و امدادی و همچنین پل فلزی موقت به طول ۱۰ متر به مناطق سیل زده لرستان ارسال شده بود.

انتهای پیام/پ

اعزام ۱۴ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان به استان لرستان

برچسب ها: راهداری همدان ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار