انجمن حمایت از کودکان دارای اختلال اتیسم در پاوه فعال می‌شود

رئیس اداره بهزیستی پاوه گفت: تعدادی از کارشناسان انجمن اتیسم کشور به منظور ارتقاء سلامت خانواده‌ها و افزایش اطلاعات آنان در مورد اُتیسم در پاوه حضور یافتند.

انجمن حمایت از کودکان دارای اختلال اتیسم  در پاوه فعال می‌شودعلاءالدین محمدی رئیس اداره بهزیستی پاوه   در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت: تعدادی از کارشناسان انجمن اتیسم کشور به منظور ارتقاء سلامت خانواده‌ها و افزایش اطلاعات آنان در مورد اُتیسم در پاوه حضور یافتند.

وی بیان کرد: با دعوت اداره بهزیستی پاوه، مرکز کودکان استثنایی طلوع و انجمن احیای این شهرستان امروز سوم اردیبهشت ماه، تعدادی از کارشناسان انجمن اتیسم کشور به منظور ارتقاء سلامت خانواده‌ها و افزایش اطلاعات آنان در مورد اُتیسم در اداره بهزیستی حضور پیدا کردند.

وی افزود: ضمن تبادل اطلاعات با مسئولان مربوطه تعداد ۱۲ نفر از کودکان دارای اختلال اتیسم را مورد ارزیابی قرار دادند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شد و این کودکان از خدمات مددکاری، رفتاردرمانی و بازی درمانی و بسته‌های آموزشی و غذایی برخوردار شدند.

علاءالدین محمدی بیان کرد: همچنین این کودکان با عضویت در انجمن اتیسم کشور در آینده از خدمات این انجمن بهره‌مند خواهند شد.

علاءالدین محمدی رئیس اداره بهزیستی پاوه گفت: در آینده نزدیک در این شهرستان نیز نمایندگی انجمن حمایت از کودکان دارای اختلال اتیسم فعال می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

حضور انجمن اُتیسم کشور در شهرستان پاوه

برچسب ها: توانبخشی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار