مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

تعداد انشعابات آب شهر خرمدره به بیش از ۲۲ هزار فقره رسید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با تلاش امور آبفای شهر خرمدره در ۱۲ ماهه سال ۹۷ تعداد ۵۶۶ فقره به انشعابات آب این شهر افزوده و تعداد کل انشعابات در شهر خرمدره به بیش از ۲۲ هزار فقره رسید.

تعداد انشعابات آب شهر خرمدره به بیش از ۲۲ هزار فقره رسیدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:برای توسعه شبکه توزیع آب در شهر خرمدره نیز ۱۹۰ متر توسعه و ۶۴۸ متر نیز اصلاح شبکه آب اجرایی شده است.

وی به اجرای سامانه خورشیدی در امور آبفای شهر خرمدره اشاره کرده و گفت: این سامانه خورشیدی ۵ کیلو ولتی در ساختمان اداری امور آبفای خرمدره و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: تجهیز آبفای شهرستان خرمدره به یک دستگاه دیزل ژنراتور سیار با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهرستان خرمدره می‌باشد.

جزء قاسمی به کاهش ۱۳ درصدی زمان رفع حوادث آب در خرمدره اشاره کرده و گفت: با اقدامات انجام شده میزان کل حوادث آب از قبیل حوادث خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعابات ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

این مسئول به راه اندازی آزمایشی تصفیه خانه آب شهر‌های ابهر و خرمدره نیز اشاره کرده و گفت: به زودی این تصفیه خانه با حضور یکی از مقامات کشوری به بهره برداری می‌رسد.

شایان ذکر است: شهر خرمدره با ۵۶ هزار نفر جمعیت در استان زنجان، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
 

توسعه شبکه توزیع آب در شهر خرمدره

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.