توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم روزانه بین سیل زدگان

مسئول هماهنگی موکب‌های شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سیلاب ۹۸ گفت:روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم از سوی ۶ موکب استانی و سه موکب شهرستانی طبخ و بین سیل زدگان شادگان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مکی یازع مسئول هماهنگی موکب‌های شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سیلاب ۹۸ چهارشنبه گفت: مواکب استان‌های مشهد، اراک و فاطمیون در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند و مواکب استان‌های فارس، زنجان و قم نیز در حال آماده سازی موکب‌های خود برای ارائه خدمات به مردم سیل زده شادگان می‌باشند.

وی به اسکان بخشی از سیل زگان شادگان در اردوگاه پیامبراعظم آبادان اشاره کرد و افزود:به مواکب شهرستان بندرماهشهر ماموریت داده شده تا غذای مورد نیاز این افراد را تامین و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

مسئول هماهنگی موکب‌های شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سیلاب ۹۸ از ارسال یک هزار و ۳۰۰ بسته آذوقه و اقلام مورد نیاز سیل زدگان از سوی مواکب استان بوشهر خبر داد و اقلام ضروری مورد نیاز سیل زدگان را پشه بند و اقلام بهداشتی عنوان کرد و ادامه داد:با توجه به آغاز گرما در منطقه ارسال وسایل سرمایشی برای سیل زدگان بیشتر احساس می‌شود.

یازع به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و لزوم تامین غذای سیل زدگان شادگان تا عادی شدن وضعیت در مناطق سیل زده این شهرستان اشاره کرد و گفت:موکب آبادان، خرمشهر و شادگان برای تامین وعده غذایی افطار و سحری اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/ د

تهیه غذای روزانه برای سیل زدگان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
مازیار
۱۴:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام
منظور از فاطمیون هیات فاطمیون بندر ماهشهر که یک نهاد کاملا مردمی بوده میباشد که با کمک مردم از روز اول با برپایی اردوی جهادی بصورت شبانه روزی درحال کمک رسانی شامل پخت روزانه 2500 پرس غذای گرم با کیفیت و اقلام بهداشتی ووسایل مورد نیاز و .... به سیل زدگان میباشد.