فرمانده سپاه استان سمنان:

درخواست روستائیان حسین آباد کالپوش به جا و حق است/آمادگی سپاه استان سمنان برای خدمات رسانی

درخواست روستائیان حسین آباد کالپوش به جا و حق است/آمادگی سپاه استان سمنان برای خدمات رسانیسرهنگ دامغانی گفت: مطالبات مردم حسین آباد کالپوش را در سطح استانی و ملی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پس از بازدید از روستای حسین آباد کالپوش و دیدار با مردم این روستا گفت: تعیین تکلیف اسکان روستاییان و تعیین تکلیف سد کالپوش، خواسته مردم حسین آباد و کاملا به حق است فرمانده سپاه قائم استان سمنان قول داد مطالبات حسین آبادی‌ها را در سطح استانی و ملی پیگیری کند.

وی افزود: با توجه به اینکه کار کارشناسی برای بررسی دلایل رانش زمین در کالپوش زمان‌بر است لذا می‌بایست تا احصا نتیجه قطعی ساکنان برای اطمینان بیشتر خانه‌های خود را تخلیه و در جای امن‌تر سکونت کنند زیرا جان مردم بسیار حائز اهمیت است.

سرهنگ دامغانی بابیان اینکه برای کار کارشناسی رانش زمین در حسین‌آباد کالپوش از ۱۰ استاد دانشگاه‌های مختلف عضو سازمان بسیج مهندسان استان استفاده‌شده است، تصریح کرد: با نگاه سطحی نمی‌توان موضوع را ارزیابی و برای آن رأی صادر کرد لذا این اقدام نیازمند طرح مطالعاتی جدی است که موضوع از طریق دادستان استان و استاندار سمنان در دست بررسی قرار دارد.

انتهای پیام / گ 

حضور فرمانده سپاه استان سمنان در کالپوش 

برچسب ها: سپاه ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار