ارسال ۷۰ مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی

رئیس پنجمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی از ارسال ۷۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عادل صلواتی صبح امروز در پنجمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی که در محل دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، از همکاری و تعامل ۳۶ سازمان استانی و کشوری که در برگزاری این همایش مشارکت گسترده داشتند، تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه در همایش امروز ستارگان مدیریت ایران حضور دارند، افزود: ما باید از دانش این اساتید بینش خود را گسترش دهیم و از مکتب فکری این فرهیختگان و پویندگان علم و دانش کسب فیض کنیم.

رئیس پنجمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی از ارسال ۷۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از این تعداد قریب به ۵۲ مقاله پذیرفته و ۹ مقاله برای ارائه انتخاب شد.

صلواتی اظهار کرد: پروفسور سیدمهدی الوانی پدر مدیریت دولتی و چهره ماندگار علمی کشور ۳ هزار جلد کتاب از کتاب‌خانه شخصی خود را به این دانشکده اهدا کرد که امروز نام این کتابخانه با نام وی در این دانشگاه ثبت می‌شود.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد سنندج با اشاره به اینکه مدیران توانمند موجب بالندگی کارکنان خواهند شد، افزود: تدوین و توزیع استراتژی در سراسر سازمان از جمله رسالت خطیر مدیران است.

صلواتی در ادامه ترویج دانش مدیریت را وظیفه اصلی مدیران در سازمان و ادارات عنوان کرد.

وی در پایان تصریح کرد: این همایش طی دو روز با حضور اساتید صاحب علم کشوری و استانی با ارائه مقالات و میزگرد تخصصی با موضوعات مختلفی از جمله چالش‌هاس منابع انسانی در بخش‌های دولتی و خصوصی، رویکرد‌های نوین در حوزه فرهنگ سازمانی و منابع انسانی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

ترویج دانش وظیفه مدیران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.