وعده‌ای که محقق نشد

انتقاد سناتور پاکستانی از بدقولی ولیعهد سعودی

محمد بن سلمان که در سفر خود به اسلام‌آباد متعهد شد زندانیان پاکستانی در زندان‌های عربستان را آزاد کند، از انجام این کار خودداری کرده است.

انتقاد سناتور پاکستانی از بدقولی ولیعهد سعودیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «فرحت‌الله بابر» دبیرکل فراکسیون حزب مردم سنای پاکستان اعلام کرد بیش از دو هزار نفر از اتباع پاکستان در زندان‌های سعودی زندانی هستند، اما فقط ۲۰۰ نفر از آنان آزاد شده‌اند.

دبیرکل فراکسیون حزب مردم سنای پاکستان افزود: "محمد بن سلمان" در سفر به اسلام آباد خود را به عنوان سفیر پاکستان در عربستان معرفی کرد و قول داد همه زندانیان پاکستانی را آزاد کند.

وی گفت: دولت پاکستان باید هر چه سریع‌تر تفاهمنامه انتقال زندانیان با عربستان و دیگر کشور‌های حاشیه خلیج فارس را امضا کند تا کارگران پاکستانی که به دلایل مختلف زندانی می‌شوند به کشور بازگردند.

"فرحت‌الله بابر" با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت پاکستان برای مقابله با گروه‌ها و سازمان‌هایی که فعالیت آنان ممنوع است، گفت: ما در سال ۲۰۱۳ قانونی را تصویب کردیم که فعالیت گروه‌های ممنوع الفعالیت تحت هر اسم جدیدی نیز ممنوع است، اما دولت "عمران خان" هیچ توجهی به این امر نداشته است و بسیاری از این گروه‌ها با نام‌های جدید فعال شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار