محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پایان‌نامه‌های دانشجویی مشتریان خود را شناسایی می‌کنند/ نقش پررنگ اقتصاد دیجیتال در برنامه‌های دانشگاهی

پایان نامه‌های دانشجویی مشتریان خود را شناسایی می‌کنند/ نقش پر رنگ  اقتصاد دیجیتال  در برنامه‌های دانشگاهیدبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی گفت: پایان نامه‌های دانشجویی را به سمت کاربردی‌تر شدن می‌بریم.

مهدی محمدی دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جموری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های این ستاد در راستای جهت دهی پایان‌ نامه‌های دانشجویی در حوزه اقتصاد دیجیتال بیان کرد: در حال تدوین چند تفاهم نامه دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستیم .

وی ادامه داد: امیدوار هستیم در ۶ ماه ابتدایی امسال بتوانیم تفاهم نامه‌هایی مهم را در حوزه های مختلف اقتصادی به امضا برسانیم.

محمدی با بیان اینکه هر یک از این پایان نامه ها باید مشتری مخصوص به خود را داشته باشند، تصریح کرد: این موضوع شرط اصلی است و به شرط آنکه شرکتی بیرون از دانشگاه پایان نامه دانشجویی را بخواهد وارد عمل می‌شویم و با آن دانشگاه مشارکت خود را انجام می دهیم.

تامین هزینه پایان نامه‌های دانشگاهی توسط معاونت علمی و مشتری 

دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی افزود: ‌بخشی از هزینه های پایان نامه توسط ستاد ما تامین می‌شود؛ البته همانطور که گفتم باید مشتری این حوزه هم وجود داشته باشد.

وی درباره میزان هزینه ای که ستاد اقتصاد دیجیتال تامین می‌کند، گفت: این هزینه به صورت پنجاه پنجاه است؛ یعنی نیمی از هزینه را معاونت علمی و نیمی دیگر را مشتری پایان نامه تقبل می‌کنند.

محمدی یادآوری کرد: این برنامه در راستای توانمند کردن هر چه بهتر جوانان خلاق و مدیران آینده استارت آپ‌هاست و امیدواریم که بتوانیم با همکاری دانشگاه ها و مدیران بخش خصوصی پایان نامه های دانشجویی را بیش از پیش کاربردی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار